Ofte stillede spørgsmål

Information omkring DP Mobile Parking kan findes ved at trykke på dette link: http://dpmobileparking.dk/ Her finder du alt information omkring appen DP Mobile Parking.

Dinparkering A/S er pr. juni måned 2018 tiltrådt det nye parkeringsklagenævn, som er en uafhængig klageinstans, hvortil parkanter kan anke en given afgørelse omkring en udstedt parkeringsafgift, fra et privat parkeringsselskab.

Mere information omkring parkeringsklagenævnet kan findes på http://www.parkeringsklagenaevnet.dk/

DinParkerings kontor har følgende åbningstider:

Mandag-fredag fra kl. 09.00-11.00 tryk 1 for at høre nærmere omkring en igangværende indsigelse oprettet via www.p-klage.dk

Mandag-fredag fra kl. 12.00-15.00 tryk 2 hvis du har spørgsmål til registrering af parkeringstilladelse til dit køretøj.

Mandag-fredag fra kl. 08.30-15.30 tryk 3 for salg og marketingafdeling.

Mandag-fredag fra kl. 09.00-15.30 tryk 4 for leje af parkeringsplads på betalingsområder.

DinParkering behandler dine data i overensstemmelse med Persondataforordningen. Mere omkring vores behandling af data kan findes under vores privatlivspolitik og ‘Brug af data’, der kan findes her.

Der skal påregnes et administrationsgebyr pålydende 150 kr., i forbindelse med sagsbehandling og returnering af forkert indbetalte beløb, ved betaling af kontrolgebyr. Dette gælder ligeledes hvis der er indbetalt et kontrolgebyr fra et andet parkeringsselskab.

Vedrørende ovenstående, skal følgende bevis for indbetaling fremsendes på e-mail: kontakt@dinparkering.dk

Billede af kontoudtog, hvor det er udspecificeret til hvilken konti der er indbetalt til, samt betalingsdato og  beløb.

Mener du at have modtaget et uberettiget kontrolgebyr, har du mulighed for at sende en skriftlig klage. Klager modtages kun skriftligt af hensyn til dokumentation af sagsbehandlingen.

Du kan oprette en indsigelse ved at klikke her . Når vi modtager din klage og mens den behandles, vil din betaling være sat i bero.

Du kan henvende dig via mail på kontakt@dinparkering.dk eller telefonisk på 30306493 tryk 3 i åbningstiden, mandag til fredag i tidsrummet 08.30-15.30

Kontrolgebyret placeres i forruden, men vi kan ikke garantere, at det bliver siddende indtil du er kommet tilbage til bilen. Derfor sender vi altid en påmindelse om betaling, for at gøre dig opmærksom på, at du har fået et kontrolgebyr. Dette er blot en påmindelse, ikke en rykker, og derfor har vi ikke pålagt et rykkergebyr.

Du skal ikke betale når du har sendt en klage. Mens vi behandler din klage sættes din betaling i bero. Du skal heller ikke betale selvom betalingsfristen udløber. Såfremt vi i vores behandling af din klage beslutter at afvise din klage og fastholde kontrolgebyret, får du en ny betalingsfrist.

Vi tror på tillid, tryghed og et tæt samarbejde

Indsigelser

Vi er selvfølgelig kede af, at din oplevelse med os ikke har levet op til dine forventninger. Hvis du mod forventning måtte have en klage, skal denne indsendes gennem nedenstående formular. Ved oprettelse af en indsigelse, gøres du opmærksom på, at dine data deles med Alektum Group A/S i forbindelse med behandlingen af din indsigelse.

Ønsker du at gøre indsigelse over et pålagt kontrolgebyr, kan dette gøres via nedenstående link. Ønsker du at spørge ind til en allerede oprettet indsigelse, kan du ringe til os mandag til fredag fra kl. 09.00 til kl. 11.00. på telefonnummer (+45) 30 30 64 93 tryk 1.